TÜM SEKTÖRLER

İnternet & Eğlence


Emlak sektörünün nabzını tutan hepsiemlak.com, özgün içerikli Kanal D Romanya, Türkiye’nin ilk ulusal slow müzik radyosu Slow Türk, müzik sektörünün liderlerinden DMC, premium video içerik platformu Netd, edebiyat dünyasının güçlü markalarından Doğan Yayınları ve 56 dergisiyle yayıncılık sektörüne katkı veren Doğan Burda, internet ve eğlence yatırımlarımızı oluşturuyor.

01

Kanal D Romanya

Dogan Media International S.A.

Kanal D Romanya, yayın hayatına başladığı 2007 yılından bu yana yenilikçi yaklaşımı ve benzersiz içerikleri sayesinde pazardaki konumunu sürekli olarak güçlendirmiş, programlarına devamlı olarak yenilerini eklemiştir. Bugün prime time reytinglerinde ikinci sırada bulunan Kanal D, Romanya’nın en önemli yayın ağlarından biridir.

Kanal, zengin medya paketleriyle 360 derecelik bir eğlence deneyimi sunmaktadır.

Kanal D Romanya, birinci sınıf yayın paketleriyle ülkenin en büyük üç televizyon kanalından biridir. Ülkenin büyük şehirlerinde yayın yapan popüler radyo müzik kanalı Radio Impuls, çevrimiçi ortamda güçlü bir şekilde varlık gösteren bir dijital iş kolu ve sosyal medya platformları (kanald.ro, stirilekanald.ro, wowbiz.ro, kfetele.ro, radioimpuls.ro), ayrıca theXclusive YouTube kanalından yayınlanan bağımsız özel içerikler, kanalın portföyünün bir parçasıdır.

Radio Impuls, yoğun rekabetin yaşandığı sektörde, geniş dinleyici kitlesi sayesinde başarılarını devam ettirmektedir. Çok kanallı bir deneyim sunan Kanal D, dijital içerikleriyle çevrimiçi komünitelere kaçırılmayacak tecrübeler sunmaktadır. theXclusive YouTube kanalında özel prodüksiyonlar, müzik, yaşam öyküleri, ünlülerle röportajlar ve lifestyle programları yayınlanmaktadır. Kanal D’nin çevrimiçi portföyü, özel haber bültenleri, gelişmeler ve hayran topluluklarıyla doğrudan etkileşimi de içeren bir bilgi kaynağı olarak hizmet vermektedir.

Çeşitli organizasyonlardan ve iş dünyası odaklı yayınlardan alınan ödüller, Kanal D Romanya’nın kalite ve popülerliğinin bir göstergesidir. Prestijli Business Arena dergisinin 2021 Televizyon Yönetiminde Mükemmellik ödülü ile 2019 Yılın CEO’su Ödülü de, kanalın yakın zamanda layık görüldüğü ödüller arasındadır.






12 milyon

yıllık basılı dergi erişimi

15 milyon

‘dan fazla yıllık dijital erişim

100

‘den fazla yıllık etkinlik sayısı

02

Doğan Burda

Toplam 56 dergisi, yaratıcı ve yenilikçi yaklaşımıyla yayıncılık sektörünün gelişmesine katkıda bulunuyor. 14 derginin uluslararası yayın markalarıyla lisans anlaşmaları ve bu anlaşmaların getirdiği küresel bilgi birikimi Doğan Burda Dergi’ye güç katıyor.

Doğan Burda Dergi, yılda 100’e yakın fazla etkinlikte okurları ve reklamverenleri ile buluşuyor. Markaların bilinirliğine katkıda bulunan etkinlikler, sosyal sorumluluk projeleri, festivaller, ödül törenleri, seminerler, basın sponsorlukları ve özel dergi projeleri gibi geniş bir yelpazeyi kapsıyor. Uludağ Ekonomi Zirvesi ve Elle Style Awards, Doğan Burda Dergi’nin katılımın yoğun olduğu etkinlikleri arasında başı çekiyor.

Türkiye’nin en önemli iş ve ekonomi buluşması Uludağ Ekonomi Zirvesi, 2012 yılından bu yana Capital, Ekonomist ve Start Up dergileri tarafından düzenleniyor. 2021’de Uludağ Ekonomi Zirvesi’nin ana teması ‘Sürdürülebilirlik ve Gelecek’ idi. 10 yılında Zirve’de sanayiden ticarete, üretimden perakendeye, finanstan teknolojiye, dijital dönüşümden sürdürülebilirliğe pek çok sektörün nabzı tutuldu. 2010 yılından beri moda, sinema, televizyon, müzik, iş ve eğlence dünyasından en stil sahibi kişilerin etkileyici bir mekan ve büyülü bir atmosferde ödüllendirildiği Elle Style Awards ise televizyon, radyo, yazılı basın ve internet medyasının yoğun ilgisi ile karşılaşıyor.

03

Doğan Yayınları

Doğan Holding, 1996 yılında İskandinav yayıncılık devi Egmont International ile birlikte Doğan Egmont’u kurarak uluslararası standartlarda yayıncılık yapmak üzere, Türkiye’de yayıncılık sektörüne adım attı. “Okumak Gelecektir” felsefesiyle yola çıkan Doğan Egmont, Doğan Grubu’nun ilk yabancı ortaklı şirketi oldu. 2021 yılında yayıncılıkta büyümeye tek başına devam etme kararı alan Doğan Holding, ortağı Egmont’un yüzde 50 hissesini satın alarak tüm markalarını Doğan Yayınları çatısı altında birleştirdi.

Kurulduğu ilk günden itibaren istikrarlı bir şekilde büyüyen, gelişen, her yaştan ve her ilgi alanından milyonlarca okura seslenen Doğan Yayınları, yayın yelpazesiyle Türkiye’nin öncü kitap ve dergi yayıncısı olarak pek çok markayı okurların beğenisine sunmaya daha güçlü olarak devam ediyor.

1999 yılından beri edebiyat dünyasında kalıcılığı ve sürekliliği hedefleyen, ilkeli yayıncılıktan taviz vermeyen Doğan Kitap Aralık 2007’de Doğan Yayınları ailesine katıldı. Marka, kuruluşundan itibaren Türkiye’den ve dünyadan çağdaş ve klasik edebiyatın dikkat çeken isimlerini okurla buluşturarak dinamik bir yayıncılık hedefiyle her zaman farklı okur gruplarına hitap etmeye devam ediyor.

Çocuk kitapları alanında 1996’da dünyanın en önemli çocuk yayıncılarından Egmont ile yola çıkan Doğan Egmont, 2021 yılından itibaren yeni markasıyla, Doğan Çocuk olarak emin adımlarla yoluna devam ediyor. Doğan Çocuk, portföyündeki 1000'den fazla kitap ve 23 dergiyle eğlence, eğitim, değerler ve sosyal sorumluluklardan taviz vermeden çocuk yayıncılığındaki farkını ortaya koyuyor.

Doğan Yayınları, 2011 yılında DEX, 2013 yılında DEX Plus, 2014 yılında CEO Plus ve Doğan Novus, 2020 yılında ise Doğan Solibri markalarını yayın dünyasına kazandırarak bu aileyi genişletmeye devam ediyor.

Doğan Yayınları zengin kitap içeriğini öncü girişimleri sayesinde e-kitap ve sesli kitap olarak da kitapseverlerle buluşturmuştur.


8000’e yakın

kitap

2000’den fazla

yazar

1500 saat

sesli kitap

100 milyon

okur


100'e yakın

sanatçı ve grup

300'den fazla

müzik şirketinin dağıtımı

04

Doğan Music Company

DMC

2000 yılında kurulan Doğan Music Company (DMC), sektörünün en önemli müzik şirketlerinden biri olarak 300’den fazla müzik şirketinin dijital ve fiziki dağıtımını yaparken, kendi bünyesinde 100’e yakın sanatçı ve grupla çalışıyor. 2016’da Glamorous Celebrity Management Agency (GCMA) markası ile oyuncu menajerliği ve ajans faaliyetlerini sürdüren DMC, bünyesindeki çok değerli sanatçılarla birçok dizi, film ve reklam projesi için oyuncu desteği sağlıyor.

05

hepsiemlak.com

Glokal Dijital Hizmetler Pazarlama ve Ticaret A.Ş.

2006 yılında Doğan Şirketler Grubu Holding A.Ş. çatısı altında kurularak çalışmalarına başlayan Hürriyet Emlak, 2018 yılında dünyanın önde gelen yatırım bankası Goldman Sachs’ın da yatırım gücünü arkasına alarak büyümeyi sürdürdü. Bünyesindeki dijital dönüşümün en büyük adımlarından biri olarak, 2021 yılında marka değişimi yaşadı ve hepsiemlak ismiyle yayın hayatına devam etmeye başladı.

Tüm Türkiye’ye yayılan saha ekibi ve 200 kişiden oluşan kadrosuyla hem emlak arayanların hem de profesyonel ve bireysel ilan verenlerin hayatını kolaylaştıran teknoloji çözümleri sunmayı ilke edinen marka, web sitesi ve mobil uygulamasıyla hizmet veriyor.

Türkiye’de emlak sektörünü dijitalleştirme görevini üstlenerek ilan giriş süresini 2 dakikanın altına indirmeyi ve müşterinin satıcıya ulaşma oranını yüzde 30 artırmayı başaran hepsiemlak, üstün kullanıcı deneyimi, emlak sektörü uzmanlığı, yüksek kalite ve değer odağı ile emlak almak-satmak-kiralamak isteyen herkes için en güvenilir platform olma vizyonuyla hareket ediyor. Gayrimenkule dair A’dan Z’ye kritik bilginin en güvenilir içerik sağlayıcısı olmayı kendine misyon edinen hepsiemlak, en güvenilir ve uzman emlak profesyonellerinin tercih ettiği platform olma yolunda ilerliyor.

25 milyon

aylık trafik

10 milyon

aylık kullanıcı

23 milyon

Netd Müzik abone sayısı
(2022)

16,6 milyar izlenme

Netd Müzik
(2019)

360 milyon

aylık ortalama görüntüleme sayısı
Netd Influencer

06

Netd

23 Milyon Abonesiyle Netd Müzik Türkiye’nin bir numaralı YouTube Müzik Kanalı

Dijital dünyanın lider markası olma hedefiyle yola çıkan Netd, bugün Netd Müzik, Netd Influencer ve netd.com ürünleri ile özellikle gençlerin içerik tükettiği mecralardan biri olarak aylık 120 milyonun üzerinde tekil kişiye ulaşıyor.

Müzik, içerik, sosyal medya ve influencer marketing alanında çalışan, son 2 senedir film ve dizi sektöründe yapımcı olarak da yer alıyor.  Türkiye’nin en çok izlenen çocuk filmleri arasında yer alan Masal Şatosu: Sihirli Davet (2019), Masal Şatosu: Gizemli Misafir (2022), Türkiye’nin ilk rap filmi Kovala (2021), Dreamcoin (2022), Masal Şatosu (Dizi- Blutv)  gibi işlerle beyaz perde ve dijital yayın mecralarında da adından söz ettiyor. 

Türkçe pop müzikten alternatif müziğe çeşitli tarzlardaki müzik kliplerinin resmi yayın platformu olan Netd Müzik, YouTube’da 23 Milyon abonesi ile dünyanın en çok izlenen Youtube kanalları içerisinde, müzik kategorisinde ise 2. Youtube kanalı konumunda. Türkiye’de ise en çok izlenen YouTube kanalları arasında birinci sırada liderliğini sürdürüyor.

2014’ten bu yana 52 milyar ‘official video’ görüntülemeyi aşan Netd Müzik, dünya genelinde en hızlı yükselişe sahip olan ikinci kanal oldu. Netd müzik ayrıca 2018’de Türkiye’nin ilk 10 milyon aboneyi geçen Youtube kanalı olarak Diamond Play Button ödülünü kazandı. Yüzde 25’i yurtdışından olmak üzere, aylık 65 milyonun üzerinde tekil kişiye ulaşarak erişim gücünü her gün biraz artırıyor.

Türkçe müziği ücretsiz ve kolay ulaşılabilir olarak tüm dünyaya sunan Netd Müzik, netd.com ile beraber YouTube ve İzlesene’deki müzik kanallarından da yayınlarını sürdürüyor, 2019 yılında dünyanın bir numarası Warner Music ile yaptığı anlaşmayla da globalleşme yolunda ilerliyor. Müziğin evrenselliğine inanan ekibiyle, müzik hayatına yeni adım atan sanatçıları desteklerken, sektöre adını altın harflerle yazdırmış sanatçılar ve yapımcılarla işbirliklerinden söz ettiriyor.

‘Türkiye’nin En İyileri Burada!’ sloganını hakkıyla sahiplenen Netd Influencer Marketing, 120’e yakın YouTube kanalıyla dijital pazarlama, dijital projeler, video içerik üretimi, eğlence ve müzik kültürü gibi alanlarda, Multi Channel Network olarak da prodüksiyon, kanal yönetimi, gelir optimizasyonu ve markalı projeler konusunda birlikte çalışıyor.

07

Slow Türk

Rapsodi Radyo ve Televizyon Yayıncılık A.Ş.

Türkiye’nin ilk ulusal Türkçe slow müzik radyosu olan ve ‘Aşkın Frekansı’ sloganıyla aşk şarkılarını radyo dinleyicileriyle buluşturan Slow Türk, gün boyunca yayınladığı şarkılarla kısa sürede en çok dinlenen ve tercih edilen radyolardan biri olmayı başardı. Slow Türk, dinleyicilerine dijital platformlar, Türksat uydusu, karasal yayın ağı, internet yayınları ve tablet ve mobil uygulamalarıyla ulaşıyor.

 

ÇEREZ AYARLARI

Bu web sitesi çerezler kullanır

Bu web sitesi kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezler kullanır. Web sitemizi kullanmak suretiyle tüm çerezlere Çerez Politikamız uyarınca onay vermiş olursunuz. Daha fazlasını oku.