TÜM SEKTÖRLER

İnternet, Eğlence & Medya


Emlak sektörünün nabzını tutan hurriyetemlak.com, özgün içerikli Kanal D Romanya, Türkiye’nin ilk ulusal slow müzik radyosu Slow Türk, müzik sektörünün lideri DMC, premium video içerik platformu Netd, edebiyat dünyasının güçlü markalarından Doğan Kitap ile Doğan Egmont ve 59 dergisiyle yayıncılık sektörüne katkı veren Doğan Burda, internet ve eğlence yatırımlarımızı oluşturuyor.

  01

Kanal D Romanya

Dogan Media International S.A.

Kanal D Romanya, 2007’nin şubat ayında yayın hayatına başladığı günden bu yana, inovasyonlar ve öncü içerikleriyle yerini sürekli olarak sağlamlaştırarak ulusal reytinglerde Prime Time ikinciliği ile Romanya’nın en önemli oyuncularından biri oldu.

Tam donanımlı medya paketiyle de izleyicilere 360 derecelik bilgi ve eğlence deneyimi sunuyor. Medya paketinde en iyi üç büyük televizyon kanalından biri olan Kanal D Romanya’nın kapsama alanında, ülkenin en önemli kentlerini bulunduran popüler müzik istasyonu Radio Impuls ve güçlü bir dijital birim (kanald.ro, stirilekanald.ro, wowbiz.ro, kfetele.ro, radioimpuls.ro) yer alıyor. Radio Impuls, rekabetin hız kesmediği bir sektörde hem izleyici sayısı hem de iş dünyasındaki konumuyla başarılı yolculuğunu sürdürüyor. İstasyonun gücü, pek çok kurum ve iş dergisinden aldığı önemli ödüllerle tescilleniyor. 2019’da aldığı ödüller arasında Bursa dergisi tarafından verilen ‘Mali Performans Mükemmeliyet Ödülü’ve Business Arena’nın ‘Yılın CEO’su’ ödülü yer alıyor.

20 milyon

aylık trafik

  02

hurriyetemlak.com

Glokal Dijital Hizmetler Pazarlama ve Ticaret A.Ş

2006 yılında kurulan hurriyetemlak.com, emlak sektörünü tek bir çatı altında buluşturan, güncel ve detaylı ilanları ile emlak sektörünün nabzını tutan bir platform. Emlak ofislerinin, bireysel üyelerin ve kullanıcıların hayatını kolaylaştıran birçok ürünü ‘Türkiye’de ilk’ olarak hizmete sunan hurriyetemlak.com, kullanıcıların aradıkları gayrimenkulü sadece bulmayı değil, o gayrimenkulü edinmeye giden yolculuğu kolaylaştırıyor. Emlak ofislerine sağladığı faydayı artırmak için her geçen gün daha fazla çalışarak, emlakçılara her zaman daha çok kazandırmayı hedefliyor. Bu amaç doğrultusunda hiç durmadan yeni projeler geliştirmeye ve teknoloji yatırımlarını artırmaya devam ediyor; potansiyel alıcıları hedeflediği kampanyalarla emlak ofislerinin ilan ziyaret sayılarını hızla artırıyor. İş ortaklarına daha çok ziyaretle daha çok kazanç vaat eden hurriyetemlak.com'da ziyaret sayısı aylık 20 milyonu aşıyor. Emlak ofislerinin ilanlarını ücretsiz olarak tüm dünyada yayına açan platform, bu ilanları 6 kıtaya, toplam 59 ülkeden ve 17 milyondan fazla potansiyel alıcıya ulaştırarak emlak sektöründe bir ilki başarıyor.

2018 yılında dünyanın önde gelen yatırım bankası Goldman Sachs ile ortaklık gerçekleştirdi. Teknolojiye yatırım yapmayı sürdürürken, veri analiz şirketi Innobil’i satın alarak hem teknoloji ekibini yüzde 45 genişletti hem de kullanıcılarına ve müşterilerine daha fazla fayda sağlayacak ürünleri bünyesine kattı. Dijital dönüşüme hız kazandırmaya devam eden hurriyetemlak.com, yine 2018 başında Ukraynalı gayrimenkul teknoloji firması Homsters ile iş birliği yaparak Hürriyet Emlak Projeland'i hayata geçirdi. Birinci ve ikinci el satışın buluştuğu tek platform olan Projeland içerisinde bulunan ve sayısı 5300'e varan konut projesi, alıcılara kendilerine en uygun projeyi kolayca bulma fırsatı sunuyor.

  03

Slow Türk

Rapsodi Radyo ve Televizyon Yayıncılık A.Ş.

Türkiye’nin ilk ulusal Türkçe slow müzik radyosu olan ve ‘Aşkın Frekansı’ sloganıyla aşk şarkılarını radyo dinleyicileriyle buluşturan Slow Türk, gün boyunca yayınladığı şarkılarla kısa sürede en çok dinlenen ve tercih edilen radyolardan biri olmayı başardı. Slow Türk, dinleyicilerine dijital platformlar, Türksat uydusu, karasal yayın ağı, internet yayınları ve tablet ve mobil uygulamalarıyla ulaşıyor.


100'e yakın

sanatçı ve grup

200'e yakın

müzik şirketinin dağıtımı

  05

Doğan Music Company

DMC

Müzik sektöründe CD satışlarında %29, radyo ve televizyon müzik listelerinde %44 ve dijital satışlarda %48 pazar payına sahip olan Doğan Music Company (DMC), sektörünün lider şirketi unvanını elinde bulunduruyor. 200’e yakın müzik şirketinin dijital ve fiziki dağıtımını yaparken, kendi bünyesinde 100’e yakın sanatçı ve grupla çalışıyor.

2016’da Glamorous Celebrity Management Agency (GCMA) markası ile oyuncu menajerliği ve ajans faaliyetlerini sürdüren DMC, bünyesindeki çok değerli sanatçılarla birçok dizi, film ve reklam projesi için oyuncu desteği sağlıyor.

16 milyon

Netd Müzik abone sayısı
(2019)

16 milyar izlenme

Netd Müzik
(2019)

150 milyon

aylık ortalama görüntüleme sayısı
Netd Influencer

  04

Netd

16 Milyon Abonesiyle Netd Müzik Türkiye’nin bir numaralı YouTube Müzik Kanalı

Dijital dünyanın lider markası olma hedefiyle yola çıkan Netd, bugün Netd Müzik, Netd Influencer ve netd.com ürünleri ile özellikle gençlerin içerik tükettiği mecralardan biri olarak aylık 100 milyonun üzerinde tekil kişiye ulaşıyor.

Müzik, içerik, sosyal medya ve influencer marketing alanında çalışan, rakiplerini düşman yerine oyunun bir parçası olarak gören Netd, sektördeki saygınlığını da buna borçlu. Türkçe pop müzikten alternatif müziğe çeşitli tarzlardaki müzik kliplerinin resmi yayın platformu olan Netd Müzik, YouTube’da 16 Milyon abonesi ile dünyanın en çok izlenen beşinci Youtube kanalı ve ikinci müzik kanalı konumunda. Türkiye’de ise en çok izlenen YouTube kanalları arasında birinci sırada liderliğini sürdürüyor.

2014’ten bu yana 29,5 milyar ‘official video’ görüntülemeyi aşan Netd Müzik, dünya genelinde üç yıl içinde en hızlı yükselişe sahip olan ikinci kanal oldu. Netd müzik ayrıca 2018’de Türkiye’nin ilk 10 milyon aboneyi geçen Youtube kanalı olarak Diamond Play Button ödülünü kazandı. Yüzde 25’i yurtdışından olmak üzere, aylık 45 milyonun üzerinde tekil kişiye ulaşarak erişim gücünü her gün biraz artırıyor.

Türkçe müziği ücretsiz ve kolay ulaşılabilir olarak tüm dünyaya sunan Netd Müzik, netd.com ile beraber YouTube ve İzlesene’deki müzik kanallarından da yayınlarını sürdürüyor, 2019 yılında dünyanın bir numarası Warner Music ile yaptığı anlaşmayla da globalleşme yolunda ilerliyor. Müziğin evrenselliğine inanan ekibiyle, müzik hayatına yeni adım atan sanatçıları desteklerken, sektöre adını altın harflerle yazdırmış sanatçılar ve yapımcılarla işbirliklerinden söz ettiriyor.

‘Türkiye’nin En İyileri Burada!’ sloganını hakkıyla sahiplenen Netd Influencer Marketing, 70’e yakın YouTube kanalıyla dijital pazarlama, dijital projeler, video içerik üretimi, eğlence ve müzik kültürü gibi alanlarda, Multi Channel Network olarak da prodüksiyon, kanal yönetimi, gelir optimizasyonu ve markalı projeler konusunda birlikte çalışıyor.

  06

Doğan Egmont

‘Okumak Gelecektir’ felsefesiyle yola çıkan Doğan Egmont, Doğan Grubu’nun ilk yabancı ortaklı şirketi. Iskandinavya’nın köklü yayıncısı Egmont’un ortaklığıyla 1996’da kurulan Doğan Egmont, her yaştan ve her ilgi alanından okura seslenen yayın yelpazesi ile Türkiye’nin öncü kitap ve dergi yayıncısı. Okuma sevgisinin erken yaşlarda edinilmesini amaçlayan yerli ve yabancı çocuk kitaplarının yanı sıra, çocukların eğlenerek öğrenmesini destekleyen dergileriyle de ön plana çıkıyor.

Sektördeki gelişmeleri yakından takip eden Doğan Egmont, 1999 yılından beri edebiyat dünyasında kalıcılığı ve sürekliliği hedefleyen ve ilkeli yayıncılıktan taviz vermeyen Doğan Kitap’ı Aralık 2007’de satın aldı. Doğan Kitap bünyesinde Türkiye’den ve dünyadan çağdaş ve klasik edebiyatın dikkat çeken isimlerini okurlarla buluşturarak farklı okur gruplarına seslenirken, doğru ve hedefe yönelik iletişim kurmak amacıyla 2011 yılında DEX, 2013 yılında DEX Plus, 2014 yılında CEO Plus ve Doğan Novus markalarını yayın dünyasına tanıtarak yoluna devam etti. Doğan Novus, kişisel gelişim, sağlık, diyet ve astroloji gibi alanlarda; DEX fantastik, bilim kurgu ve romantik türlerinde; CEO Plus ise iş kitapları ve kariyer konularında yayınlarıyla ön plana çıkıyor.

Doğan Egmont 2018’de, eğitim yayıncılığı alanına adım atarak, alanında uzman bir kadronun hazırladığı ilköğretim, lise ve üniversite hazırlık kitaplarını içeren Doğan Akademi markasının lansmanını gerçekleştirdi. Eğitim-öğretim alanındaki yenilikleri yakından takip eden, etkili ve kalıcı öğrenmenin sağlanabilmesi için teknolojiyle iç içe, müfredata uygun kaynaklar hazırlayan Doğan Akademi, öğrencilerin konuları eksiksiz ve sistemli bir şekilde öğrenmelerini, derslerinde ve sınavlarda başarılı olmalarını amaçlıyor.

Önümüzdeki dönemde edebiyat dünyasının seçkin isimlerini okurlarla buluşturmayı sürdürecek Doğan Egmont’un bir hedefi de, sınavlara hazırlık kitaplarında büyümek ve dijital alanda sayısı 800’ü aşan e-kitapların yanı sıra, sesli kitap alanında da öncü girişimlerde bulunmak.


+1000

çocuk kitabı sayısı

12 milyon

yıllık basılı dergi erişimi

15 milyon

‘dan fazla yıllık dijital erişim

100

‘den fazla yıllık etkinlik sayısı

  07

Doğan Burda

Toplam 59 dergisi, yaratıcı ve yenilikçi yaklaşımıyla sektörün gelişmesine katkıda bulunuyor. 11 derginin uluslararası yayın markalarıyla lisans anlaşmaları ve bu anlaşmaların getirdiği küresel bilgi birikimi Doğan Burda Dergi’ye ayrı bir güç kazandırıyor.

Doğan Burda Dergi, yılda 100’den fazla etkinlikte okurları ve reklamverenleri ile buluşuyor. Markaların bilinirliğine katkıda bulunan etkinlikler, sosyal sorumluluk projeleri, festivaller, ödül törenleri, seminerler, basın sponsorlukları ve özel dergi projeleri gibi geniş bir yelpazeyi kapsıyor. Uludağ Ekonomi Zirvesi ve Elle Style Awards, Doğan Burda Dergi’nin katılımın yoğun olduğu etkinlikleri arasında başı çekiyor.

Türkiye’nin en önemli iş ve ekonomi buluşması Uludağ Ekonomi Zirvesi, 2012’den bu yana Capital, Ekonomist ve Start Up dergileri tarafından düzenleniyor. Her yıl dünyadan ve Türkiye’den birbirinden değerli konuşmacılar ile iş insanlarını buluşturan Zirve’nin bu yıl 22-23 Mart 2019 tarihlerinde gerçekleşen 8’incisi, sanayiden ticarete, üretimden perakendeye, finanstan teknolojiye pek çok sektörün nabzını tuttu.

2010 yılından beri moda, sinema, televizyon, müzik, iş ve eğlence dünyasından en stil sahibi kişilerin etkileyici bir mekan ve büyülü bir atmosferde ödüllendirildiği Elle Style Awards, televizyon, radyo, yazılı basın ve internet medyasının yoğun ilgisi ile karşılaşıyor.

  08

Dergi Pazarlama, Planlama

DPP

Dergi Pazarlama Planlama, yerli ve yabancı dergi ile gazetelerin saha ve bayi kontrolünü yapıyor; dağıtım şirketinin olmadığı satış noktalarını tespit edip yeni satış noktaları yaratarak, yüksek satış adedine ve düşük iade oranına ulaşmak için çalışmalarını sürdürüyor. DPP İstanbul, Ankara ve İzmir başta olmak üzere, satışların yüksek olduğu illerde Doğan Burda’ya hizmet veriyor.