İNTERNET, EĞLENCE VE MEDYA
Glokal Dijital Hizmetler Pazarlama ve Ticaret A.Ş. - hurriyetemlak.com

Glokal Dijital Hizmetler Pazarlama ve Ticaret A.Ş. - hurriyetemlak.com

Glokal Dijital Hizmetler Pazarlama ve Ticaret A.Ş. unvanı ile Doğan Holding bünyesinde faaliyet gösteren Hürriyet Emlak, 2006 yılında emlak arayanları ihtiyaçlarına en uygun ve temiz ilanlara, hızlı ve kolay bir şekilde ulaştırmak amacıyla yola çıkmıştır. Bugün itibarıyla emlak sektörünü tek bir çatı altında toplayan hurriyetemlak.com; geniş ilan portföyü, güncel haberleri, yenilikçi ürün ve projeleri ile emlak sektörünün nabzını tutmaktadır. Hurriyetemlak.com’un 2018 yılsonu itibarıyla aylık ortalama 6 milyon tekil ziyaretçisi ve 19 milyon trafiği bulunmaktadır (Google Analytics, 2018).

Hürriyet Emlak, 2018 yılında Türkiye’deki konut satışlarının bir önceki yıla göre %2,4 düşmesine ve konut fiyatlarındaki artışın enflasyon oranının altında kalmasına rağmen, temel ürünü olan emlak ofisi ilan üyelik paketlerinin satışını %15 oranında artırmayı başarmıştır. Daralan pazar koşullarına rağmen yatırımlarına devam eden Hürriyet Emlak, 2018 yılı Ocak ayında sıfır konut sektöründeki üretici firmalara potansiyel alıcı sağlamak amacıyla sermayesinde %86 paya sahip olduğu Proje Land Dijital Hizmetler Pazarlama ve Ticaret A.Ş.’yi Homsters International Ltd ile beraber kurmuştur.

Hedeflere ulaşma yolunda değişimlerin hız ve dinamizm kazandıracağına inanan Hürriyet Emlak, Mart 2018’de marka yüzünü yenileyerek; her zamankinden daha canlı, daha cesur, daha sosyal ve daha dinamik bir kimlikle daha iyi, kaliteli ve adil hizmet vermeye başlamıştır. Haziran 2018’de, kullanıcı deneyimleri de gözetilerek, çok daha dinamik olan yeni mobil site canlıya alınmıştır.

Hürriyet Emlak’ın sektörde bir ilk olarak 2018 yılında canlıya aldığı Kazanç Dünyası platformu ise, Türkiye’de hizmet veren birbirinden değerli markaların, emlak ofislerinin, ilan bakan kullanıcıların ve Hürriyet Emlak’ın içerisinde bulunduğu bir ekosistemdir. Bu ekosistem sayesinde Hürriyet Emlak kullanıcılarına, taşınma sürecindeki ihtiyaçları için, Kazanç Dünyası’ndaki markalardan hiçbir yerde bulamayacakları indirimler ve fırsatlar sunulmakta ve emlak ofislerine de kazanç sağlanmaktadır.

Hürriyet Emlak’ın finansal gücü, yenilikçi ürün ve hizmet anlayışı, ülke geneline yayılan hizmet ağı, teknolojik altyapısı ve güvenilirliği dünyanın önde gelen yatırım bankası Goldman Sachs ile Aralık 2018’de gerçekleştirilen ortaklığın temelini oluşturmuştur. Hürriyet Emlak bu yeni dönemde, Goldman Sachs ortaklığının da katkısıyla planlanan, yeni gelir modellerini hayata geçirirken; teknolojiye dayalı veri analitiği odağını da artırmayı hedeflemektedir. Yabancılara satılan konut sayısındaki artış ve konut satışlarına getirilen ekspertiz zorunluluğu gibi düzenlemeler yakından takip edilerek yeni iş modelleri planlanmaktadır. Hürriyet Emlak, sektöründeki yeni yetenekleri bünyesine katmayı sürdürerek; yenilikçi ürün ve hizmetlere yatırım yapmaya devam etmeyi hedeflemektedir. Hürriyet Emlak için temel hedef, veri analitiğinin çok daha öne çıkacağı, müşterilerin tercihlerine göre farklı bütçe ve ihtiyaçlara uygun gayrimenkul arayışları için en geniş seçeneği hızlı, şeffaf ve pratik arama deneyimi ile sunma olarak belirlenmiştir.

Hürriyet Emlak 2018 yılında Social Media Awards Turkey Ödüllerinde Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında Kedi Evleri projesi ile gümüş sertifika kazanmıştır. Digitalage tarafından dijitalde oyunun kuralını değiştirenler değerlendirmesinde Projeland ve Kazanç Dünyası platformları; online emlak kategorisinde ise Hürriyet Emlak ödüle layık görülmüştür. 2018 yılında üçüncüsü düzenlenen ve emlak sektörünün iş ortaklarına yönelik tek ödül töreni olma özelliğini taşıyan “Emlağın En’leri Ödül Töreni”, emlak ofisleri ile buluşulan geleneksel iftar organizasyonları ve medya planlama şirketleri ile düzenlenen digitalent kampı ile sektör oyuncuları bir araya getirilerek ekosistem desteklenmektedir.

Kanal D Romanya

Kanal D Romanya

Kanal D’nin Romanya’daki yüzü olan Kanal D Romanya, yayın hayatına 2007 yılında ulusal yayın lisansı alarak başlamıştır. Kanal, özgün televizyonculuk anlayışı ile büyük beğeni toplayarak kuruluşundan kısa bir süre sonra ülkenin en çok izlenen televizyon kanallarından biri haline gelmiştir. 2014 yılında programlarından bazılarını full HD olarak yayınlamaya başlayan Kanal D Romanya, 2016 yılında tüm içeriğini full HD olarak sunmaya başlamıştır. Kanal D Romanya, Romanya’da full HD yayın yapan iki kuruluştan biri konumundadır. Ülkedeki en büyük üç televizyon kanalından biri olan Kanal D Romanya, izleyici performansları bazında değerlendirildiğinde, 2018 yılını ulusal düzeyde ikinci olarak tamamlamış ve izleyici oranını en çok artıran kanal olarak Prime Time’da (20:00 – 24:00) %14,9 izlenme payına ulaşmıştır.

Radyo Impuls

Radyo Impuls

Doğan Grubu radyo alanındaki yeni yatırımını Şubat 2018’de Radyo Impuls adıyla Romanya’da faaliyete geçirmiştir. Radyo Impuls Çağdaş Hit Müziklerin Radyosu olarak 20 yıldan fazladır radyo pazarında faaliyet göstermekte ve sahip olduğu 10 radyo lisansı sayesinde, Romanya’nın başkenti Bükreş dahil, yayında olduğu 10 büyük şehirdeki kentsel nüfusun üçte birine ulaşmaktadır.

Slow Türk

Slow Türk

Türkiye’nin ilk ulusal Türkçe slow müzik radyosu olan ve “Aşkın Frekansı” sloganıyla aşk şarkılarını radyo dinleyicileriyle buluşturmayı amaçlayan Slow Türk, gün boyunca yayınladığı birbirinden güzel ve romantik şarkılarla alanında en çok dinlenen slow müzik radyosu olmayı 2018 yılında da başarmıştır. Slow Türk, dinleyicilerine dijital platformlar, Türksat uydusu, karasal yayın ağı, internet yayınları ve tablet ve mobil uygulamalarıyla ulaşmaktadır.

2018 yılında Kocaeli, Gebze, Kayseri, Trabzon gibi illerde de karasal yayına başlayan Slow Türk, 2019 yılında karasal yayın ağını genişleterek Türkiye’de en çok dinlenen ilk beş radyo arasına girmeyi hedeflemektedir.

Doğan Music Company (DMC)

Doğan Music Company (DMC)

2018 yılsonu itibarıyla müzik sektöründe CD satışlarında %29, radyo ve televizyon müzik listelerinde %44 ve dijital satışlarda %48 pazar payına sahip olan DMC, sektörünün lider şirketi unvanını elinde bulundurmaktadır. DMC 2016 yılı sonunda Glamorous Celebrity Management Agency (GCMA) markası ile başladığı oyuncu menajerliği ve ajans faaliyetleri sektöründe de önemli bir yer edinmeye başlamıştır.

NetD

NetD

2012 yılında yayın hayatına başlayan ve Eylül 2017’de tasarım ve içerik yapısını değiştiren netd.com “Premium Video İçerik Platformu” olarak yayınlarına başarıyla devam etmektedir. Kullanıcılarına 3600 ekran deneyimi yaşatmak için Smart TV, uygulamalar ve web olmak üzere tüm platformlarda yer alan netd.com; net markasının yarattığı sinerjiyi kullanarak netd müzik kataloğunun, influencer videolarının ve özel içeriklerin yayıncı platformu olarak faaliyetlerini sürdürmektedir.

NetD Müzik

NetD Müzik

Türkçe pop müzikten alternatif müziğe kadar çeşitli tarzlardaki müzik kliplerinin resmi yayın platformu olan NetD Müzik, 12,6 milyon abonesi(6) ile dünyanın en çok izlenen dördüncü YouTube kanalı konumundadır.(7) Kurulduğu Ocak 2014’ten bugüne kadar 26,5 milyar resmi video görüntülemesini aşan(8) NetD Müzik; dünya genelinde ise üç yıl içinde en hızlı yükselişe sahip olan ikinci kanal olmuştur. NetD Müzik 2018 yılında Türkiye’nin 10 milyon aboneyi geçen ilk YouTube kanalı olarak Diamond Play Button ödülünü kazanmıştır.

NetD Müzik, 120’den fazla yapım firmasına ait yeni ve resmi müzik kliplerini ve sürekli güncellenen kataloğunda bulunan 10 binden fazla resmi videoyu, kullanıcılarına aylık ortalama 600 milyon defa izletmektedir.

NetD Müzik, 2018 yılında toplam 46 milyar dakika izlenme süresi, 16 milyar izlenme, 6,6 milyon beğeni ve 150 bin yorum ile Türkiye’nin açık ara en çok izlenen YouTube kanalı olmayı sürdürmüştür.

Türkçe müziği ücretsiz ve kolay ulaşılabilir olarak tüm dünyaya sunan NetD Müzik netd.com ile beraber yayınlarını YouTube ve İzlesene’deki müzik kanallarından da sürdürmektedir.

NetD Influencer

NetD Influencer

2016 yılında kurulmuş olan NetD Influencer, YouTube platformu üzerinden yayıncılık yapan kanallarla çalışan bir çoklu kanal ağıdır (MCN (Multi Channel Network)). YouTube tarafından onaylanmış bir kurum olarak, Türkiye’deki içerik üreticilerinin dijital reklam satış haklarını sözleşme ile alarak sponsorlu içerik satışını gerçekleştiren NetD Influencer, kanallara prodüksiyon ve içerik danışmanlığı da sağlayan bir video prodüksiyon-danışmanlık ağı görevini de görmektedir.

Dijital pazarlama, video içerik üretimi, eğlence ve müzik kültürü gibi alanlarda deneyim sahibi olan NetD Influencer, YouTube ve Instagram’da içerik üreten hesap veya kanalların yönetimini yapmaktadır.

Influencer kanalları aylık ortalama 100 milyon görüntülenme ve toplam 10 milyon abone ile bünyesinde bulunan en çok izlenme oranına sahip kategorilerde toplam 50’nin üzerinde YouTube kanalına hizmet vermektedir. NetD Influencer, kısa vadede network içindeki kanallarının erişimlerini artırmayı; uzun vadede ise Türkiye’nin en büyük ve en kaliteli işlere imza atan çoklu kanal ağı olmayı hedeflemektedir.

Doğan Burda Dergi

Doğan Burda Dergi

Doğan Burda, özgün ve yaratıcı içerikler sunan dergileriyle Türkiye’de dergi yayıncılığının lideridir. 2 haftalık, 15 aylık ve 5 özel periyodlu derginin yanı sıra diğer çeşitli periyotlardaki dergileriyle beraber toplam 85 yayını bulunan Doğan Burda, dergi yayıncılığı alanındaki başarısını devam ettirmektedir. Şirketin 2018 yılsonu itibarıyla yayınlamakta olduğu toplam dergi sayısı 22 (2017: 24) olup, bu dergilerin 10 (2017: 12) tanesi lisans sözleşmeleri dahilinde yurt dışından alınan isim hakları kapsamında çıkartılmaktadır.

Doğan Burda, 2018 yılında da, dergicilik alanındaki yatırımlarını sürdürürken; köklü markalarının yanı sıra yeni çıkarmış olduğu dergilerini de hem basılı hem de dijital mecrada okuyucularıyla buluşturmuştur. Doğan Burda sorumlu yayıncılık anlayışından ödün vermeden köklü markalarının kalite ve verimliliğini devam ettirmeyi ve sektör lideri olmanın verdiği sorumlulukla okurlarını her zaman olduğu gibi 2019 yılında da yeniliklerle buluşturmayı hedeflemektedir.

Doğan Egmont

Doğan Egmont

Doğan Grubu ile İskandinavya’nın köklü yayıncısı Egmont’un ortaklığıyla 1996’da kurulan Doğan Egmont, her yaştan ve her ilgi alanından okura seslenen yayın yelpazesi ile Türkiye’nin öncü kitap ve dergi yayıncısıdır.

Sektördeki gelişmeleri yakından takip eden Doğan Egmont, farklı okur gruplarına seslenirken doğru ve hedefe yönelik iletişim kurmak amacıyla 2011 yılında DEX, 2013 yılında DEX Plus, 2014 yılında CEO Plus ve Doğan Novus ve 2018 yılında da Doğan Akademi alt markalarını yayın dünyasına tanıtmıştır.

Doğan Egmont, “Okumak gelecektir” felsefesi ve portföyündeki binden fazla çocuk kitabı ve 20 dergisi ile çocukların ve gençlerin kişisel gelişimlerinde önemli bir rol oynamaktadır. Çocuk, kitap ve dergi pazarında lider olan Doğan Egmont; Disney, Mattel, Hasbro, Universal gibi dünyaca ünlü kuruluşların kitap ve dergilerinin yanı sıra Türkiye ve dünyadan önemli yazarların çocuklara yönelik eserlerini yayımlamaktadır.

Doğan Egmont markasıyla yayınlanan güçlü lisanslar ve yazarlar ile çocuk kitapları alanında lider konumunu korumayı ve geleneksel satış kanallarının ötesine ulaşmayı hedefleyen Doğan Egmont, özel etkinlikler ve iş birlikleri ile okullarda varlığını güçlendirerek bu kanalı etkin bir şekilde kullanmayı amaçlamaktadır.

Doğan Kitap, Türk edebiyatının seçkin eserlerinin yanında günümüz dünya edebiyatının en iyi örneklerini de Türk diline kazandırmaktadır. Edebiyat dünyasındaki güçlü konumunu başarıyla koruyan Doğan Kitap, en çok satan listelerinin üst sıralarında yer alan kitapları ve yüksek satış rakamlarıyla dikkat çekmektedir.

Doğan Novus markası kişisel gelişim, sağlık, diyet ve astroloji gibi alanlarda; DEX fantastik, bilim kurgu ve romantik kurgu alanında ve CEO Plus da iş kitapları alanında son yılların öne çıkan markalarıdır.

Doğan Egmont 2019 yılında tüm markalarında yeni çok satanlar yaratırken; mevcut kitaplarını da öne çıkararak satışlarını artırmayı hedeflemektedir. Doğan Egmont önümüzdeki dönemde sınavlara hazırlık kitaplarında büyümeyi ve dijital alanda sayısı 800’ü aşan e-kitapların yanında, sesli kitap alanında da öncü girişimlerde bulunmayı hedeflemektedir.

© 2014 Doğan Şirketler Grubu Holding A.Ş.